dimarts, 19 de gener del 2010

La casa de les acàcies

En aquesta tercera sessió hem comentat el llibre de la Mercè Canela: La casa de les acàcies. El llibre ha agradat però no ha entusiasmat als components del club. Han trobat que tenia poca acció i emoció. Jo els he comentat que precisament era un llibre iniciàtic d'emocions contingudes, de creixement personal i que sobretot parlava d'amistat i solidaritat. No tots els llibre han de ser d'acció trepidant per a ser bons!

Hem aprofitat que era l'última sessió de l'any i estaven al caure les festes nadalenques per a repartir regalets, però amb una condició: el que millor respongués les preguntes tipus test sobre la lectura, s'emportaria tot un lot-regal. La guanyadora per unanimitat ha estat la Clara Álvarez que es notava que s'havia llegit el llibre de "pe a pa" i li havia agradat.


També hem parlat de les lectures que hem demanat a la carta al reis i hem presentat el llibre de la propera sessió: Coraline en versió novel·la gràfica. Espero que aquest agradi d'una vegada! Uf, que difícil és encertar els gustos dels lectors!!!!

Fins aviat, ens veiem el gener!

1 comentari:

Elsa ha dit...

encara que no m'el vaig llegir , Eva m'agradaria llegirlo .
Per lo que van comentar tenia pinta de ser del meu tipos de llibres en veiem el 23 de febrer