dilluns, 17 de desembre del 2007

Les valoracions de la primera lectura


Avui, 17 de desembre, ens hem trobat per segona vegada.

Les valoracions d'aquest primer llibre no han estat molt optimistes! En general han considerat que el llenguatge ric en detalls desviava l'atenció del fil argumental.

La puntuació de l'1 i el 5 que han donat els nois del club ha estat: 2-3.

Alguns comentaris dels nois i noies:

Juan Sánchez, 12 anys: "No m'ha agradat perquè té paraules difícils i explica moltes coses que no venen a cas que sovint desvien de l'argument principal"

Adrián Marín, 13 anys: "El que m'ha agradat és que ensenya una altra manera de veure la vida d'un pirata". El que no m'ha agradat és que en alguns moments el curs dels esdeveniments et lien una mica"

Cinthya Calderón, 14 anys: "M'ha agradat molt poquet perquè no m'agraden gens els llibres de pirates"

Arnau Pintó, 12 anys: "Té masses definicions"