dimarts, 12 de juny del 2007

Visita de l'escriptor David Nel·lo

El proper 16 de juny tindrà lloc la cloenda dels Clubs de lectura infantil i juvenil.


La Biblioteca oferirà, a les 11 h, una tertúlia oberta a tothom amb la presència de l'escriptor David Nel·lo. Aquesta activitat està patrocinada per la Institució de les Lletres Catalanes.
Els participants als clubs de lectura han llegit dos dels seus llibres: L'Albert i els menjabrossa (infantil) i l'Aposta (juvenil). El primer va estar guardonat amb el premi El Vaixell de vapor l'any 1994, i el segon amb el Columna Jove el 2002.

El mateix David Nel·lo ens ha enviat el següent missatge:

Benvolguts amics de la biblioteca de Cambrils,
Aquest missatge és per convidar-vos a tots aquells que estigueu interessats a venir a l'acte del dia 16, dissabte que organitza la biblio. Allí parlaré dels meus llibres i de què és això d'escriure.Si us bé de gust també em podeu preguntar coses i jo us les respondré (si és que en sé la resposta, és clar). Espero que vingueu amb ganes de xerrar i estic segur que ens ho passarem bé.
Fins dissabte!
David Nel·lo

P. S. Us tinc preparada una sorpresa, bé no gaire sorpresa perquè ara jo us ho dic: us portaré alguns llibres meus i us els regalaré.

1 comentari:

Noelia ha dit...

M'agradat molt perquè crec que es una oportunitat per als nens que no saven llegir ver i que el seu vocabulari no es el mes correcte.
Amb aixó bui dir que hi ha gent que té interés en tindre fasilitat en lectura i que amb aquest club de lectura juvenil poden fer realitat el seu desig.