dimecres, 4 d’agost del 2010

Lectures refrescants!

Seguint la tònica de l'estiu passat, us volem recomanar lectures que us ajudaran a passar les estonetes mortes de l'estiu:

David Nel·lo. Quadern d'agost. Estrella Polar.
A partir de 10 anys.
Hola, em dic Eduard. Els meus pares estan separats, i aquest mes d’agost m’he hagut de dividir, primer amb la mare i després amb el pare. Tots dos són músics, però no poden ser més diferents: la mare és una coneguda cantant d’òpera i el pare toca en festes i funerals. D’una cosa estic segur: no tornaré a passar un agost com aquest. Perquè és irrepetible. I potser més val que sigui així perquè no sé si em veuria amb cor de tornar a fer tot el que he fet i de reviure tot el que he viscut.

Pau Joan Hernández. L'illa de la Pedra inquieta. Cruïlla.
A partir de 10 anys.
Canviar d''escola, de casa i de poble a mig curs pot ser una experiència dura, però si vas a viure en una casa gran al costat d''un gran parc i una gran mansió, abandonats de fa anys, i fas aviat uns bons amics amb ganes d''explorar-ho tot, l''aventura està assegurada. Ep, i més encara quan les coses no són el que semblen.